Thursday, December 10, 2020

Barkat

*દેર સે દેર તક સોને વાલે તવજ્જોહ દેં*

એક "શખ્સ" હઝરતે ઈબ્રાહીમ બિન અદહમ રહમતુલ્લાહિ તઆલા અલૈહિ સે "બહષ" કર રહા થા કે "બરકત" નામ કી કોઈ ચીઝ નહીં હોતી, તો હઝરતે ઈબ્રાહીમ બિન અદહમ રહમતુલ્લાહિ અલૈહિ ને ફરમાયા કે તુમ ને "કુતીયા" ઔર "બકરી" દેખી હૈ.? તો ઉસ "શખ્સ" ને કહા હાં.!
"આપને"  ઉસ શખ્સ સે પુછા કે બતા કુતીયા ઔર બકરી મેં ઝ્યાદા બચ્ચે કૌન જનતા હૈ.? (પૈદા કરતા હૈ.?)
વોહ શખ્સ બોલા કે દોનોં મેં સે કુતીયા હી ઝ્યાદા બચ્ચે પૈદા કરતી હૈ, 
ફિર હઝરતે ઈબ્રાહીમ બિન અદહમ રહમતુલ્લાહિ અલૈહિ ને ઉસ "શખ્સ" સે પુછા ....તો બતા કે તુઝે બકરે-બકરીયાં ઝ્યાદા નઝર આતે હૈં.?   યા  "કુત્તે-કુતીયાં.?
વોહ શખ્સ બોલા કે બકરે-બકરીયાં હી ઝ્યાદા નઝર આતે હૈં,
ફિર હઝરતે ઈબ્રાહીમ બિન અદહમ રહમતુલ્લાહિ અલૈહિ ને ઉસ સે ફરમાયા કે દેખા જાએ તો હર રોઝ બકરે-બકરીયાં ખુબ  ઝ-બ-હ  હોતે હી રહેતે હૈં, (કટતે હી રહેતે હૈં) મગર ફિર ભી કમ નહીં હોતે,  તો ક્યા  યે "બરકત" નહીં હૈ.?
તો વોહ શખ્સ સોચ મેં પડ ગયા,🤔🤔
હઝરતે ઈબ્રાહીમ બિન અદહમ રહમતુલ્લાહિ તઆલા અલૈહિ ને ઉસે સોચતે દેખ કર ફરમાયા કે અરે....ઈસી કા નામ "બરકત" હૈ
તો વોહ શખ્સ કહેને લગા કે હઝરત ઐસા ક્યૂં હૈ કે બકરે-બકરીયોં મેં બરકત હૈ, ઔર કુત્તે-કુતીયોં મેં નહીં.? 🤔
તો હઝરતે ઈબ્રાહીમ બિન અદહમ રહમતુલ્લાહિ અલૈહિ ને ઉસ સે ફરમાયા કે ઐસા ઈસ લિયે હૈ કે "બકરીયાં" રાત હોતે હી ફૌરન સો જાતી હૈં ઔર ફજ્ર સે પહેલે  ઉઠ જાતી હૈં, ઔર યહી નુઝુલે રહમત કા વક્ત હોતા હૈ (યાની-ખુદા કી રહમતેં નાઝિલ હોને કા વક્ત હોતા હૈ) ઈસ લિયે ઉન્હેં રહમતેં હાસિલ હોતી હૈં ઔર ઉન મેં બરકતેં હાસિલ હોતી હૈં,
ઔર કુત્તે રાત-ભર ભોંકતે રહેતે હૈં ફિર ફજ્ર સે પહેલે-પહેલે સો જાતે હૈં ઈસ લિયે વોહ રહમતોં સે ઔર બરકતોં સે મહરૂમ હોતે હૈં,

......... *સબક*............

અય ઈસ્લામ કે માનને વાલોં સમઝેં.! આપ.? વા-ક-ઈ મેં યે ગૌરો ફિક્ર કા મકામ હૈ, આજ હમારા ઔર હમારી નસ્લોં કા ભી યહી હાલ હૈ કે હમ અપની રાતોં કો ફુઝુલીયાત મેં ગુઝારતે હૈં ઔર નુઝુલે રહમતે ખુદા (ખુદા કી રહમતેં નાઝિલ હોને કે વક્ત) હમ સો જાતે હૈં, ઈસી વજહ સે આજ ના તો હમારે માલ મેં "બરકત" હૈં, ઔર ના હી હમારી ઔલાદ મેં બરકતેં હૈં, ઔર ના હી કિસી દુસરી ચીઝોં મેં બરકત રહે ગઈ હૈ.?
🤔 🙊 🙉 😶

No comments:

Post a Comment

tell me your islamic-related information you want .I am try give you